fredag 4 maj 2012

Min CEWE fotobok




Äntligen är den klar, min CEWE fotobok med mina bästa tulpan bilder. Jag har gjort den genom Japan photo

Man laddar upp ett program till datorn, sen kan man sitta i lugn o ro och designa boken.Jag var tidigare  i vintras med på en online kurs, där jag fick lära mig en hel del. Det svåra var att komma ihåg allting när det var dags att sätta igång.
Här är ett litet smakprov...








                                               
                                Sammanlagt gjorde jag 56 sidor.....
Färgerna här ser lite matta ut, men det var svårt att fotografera så blanka sidor. Jag kan lova att boken sprakar av färg, med perfekt återgivning. Ändå valde jag inte foto papper , utan digitalt tryck. Jag tycker det blir behagligare att bläddra med.
Kul att lägga på bordet för allmän beskådan:-)
Japan foto har väldigt god servic, så nu ska jag sätta igång med en ny bok, med rosbilder....



6 kommentarer:

LV sa...

Everything you get involved in, you do so very well. Your post is very interesting. Trust you are doing better. I am not posting for awhile in order to learn bloggers new revisions. I still have my blog tho. So stay in touch.

Anette sa...

Så snyggt det blev! Ser superproffsigt ut. Ha det så gott. Kanske kan det bli en vallmobok så småningom;-) /kram Anette

hampus sa...

najs... det är kul med fotoböcker, jag gör mina hos www.solentro.se/fotobok, kul och smidigt!

ha de/h

Judy sa...

Congratulations! It looks a wonderful book!

Ölandsvindar sa...

Vad häftigt! Jättefina bilder! Grattis till den!
Kram
Kerstin

lugnet sa...

Sååå snyggt!!! Jag svimmar, du är duktig:)
Länge sedan jag tittade in i bloggvärlden. Hoppas att du mår toppen och skapat fint har du:)
Take Care, Kram Ulrica