lördag 7 april 2012

Glad påsk / Happy easter

                  Glad  Påsk! Happy Easter!


                               Till alla mina blogg-vänner.
Här hos mig ser det vintrigt ut i dag, med pudersnö på marken och minus 1,7 grader. En liten tur ner på stan för att få lite extra Påsk känsla sedan ska vi njuta av en god Påsk lunch på´tu man hand´.



Vi fick besök av "influensan" i slutet på Februari, så både sambon och jag var helt däckade i flera veckor. Var sin antibiotika kur har vi också gått igenom, och nu äntligen börjar krafterna komma tillbaka. Bloggen har fått vila ett tag, för jag håller på med min fotobok med tulpaner,  (hos Japan foto), som tar min tid när jag inte umgås med mina vänner på Facebook. Några tavlor är också på gång....


                                         På återseende när tiden räcker till...
                                              Kramar



6 kommentarer:

LV sa...

Glad to see you and the gorgeous flowers. You find some of the best. Best wishes for the coming week and many blessings from Texas.

Judy sa...

And happy Easter to you! My favourite shot is the last one! The dying tulips have so much character!

Wildhearts sa...

Glad Påsk till dig också! Det är så roligt att se att du har fått tillbaka lite lust till din kreativitet! Jag har äntligen hittat tillbaka till trädgården efter allt strulande och förhoppningsvis så hänger fotolusten på.

ormbunke sa...

Hoppas du är bättre nu och att det gick bra med utställningen. Fotobok med tulpaner låter intressant. Ha de gott.

Rosor och ruiner sa...

Vad kul att höra ifrån dig igen! Jobbigt med influensa men skönt att du är på benen igen!
Nej du, här är ingen make som tycker det vore bra som det är...han har bra mycket mer idéer om projekt än mig... och vill jag göra nåt speciellt så blir det alltid så mycket "mer" när han är i farten. Tex lilltjejens rum nu, jag ville tapetsera men då var vi "tvungna" att bryta upp golvet först...Men det är tur vi är olika =)
Ha det gott!

Ölandsvindar sa...

JA nu är snön borta men vädret kunde vara bättre!(och varmare)Ska på shoppingresa idag och tror alltid att jag ska uträtta massor men brukar tröttna rätt snart. Men plantskolorna orkar jag nog med ändå.
Kram
Kerstin