lördag 26 september 2009

Scenic Sunday 63






Min Scenic Sunday får bli att titta på mina Flitiga Lisor som fortfarande blommar för fullt.Vi flyttar tillbaka till sta´n nästa helg och då ska alla krukor vara tömda och rengjorda.


My Senic Sunday will be to look at my busy Lizzie. Next week we will move back to town, ( from our summerhouse) and all my flowerpots must bee empty and clean.       

                                                .

                                                .

Scenic Sunday from the wide world you will find her  http://www.scenicsunday.blogspot.com/


12 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Sådan ögonfröjd! :)
Ha en fin helg!
Anna

Joe Todd sa...

Beautiful flowers soon to be gone I'm afraid

The Pink Geranium or Jan's Place sa...

so delicate.. very nice

Della sa...

Fullt av vackra blommor. Och nu ska dom bort?

Unknown sa...

pretty flowers!

Unknown sa...

Busy Lizzies are such pretty flowers, blooming all summer.

Photo Cache sa...

what delightful blooms. happy sunday.

diane b sa...

It must be sad to say goodbye to your beautiful summer flowers. How lucky you are to have a summer house.

Angel.Pearls sa...

Ja, då har du lite att stå i. Jag tänkte försöka övervintra mina pelargoner i år -kanske jag får med mej någon av dessa ut till landet nästa sommar..Ha en fin helg//Eva

eileeninmd sa...

Simply gorgeous flowers. Thanks for sharing your scenic Sunday.

Tes sa...

beautiful flowers! amazing shots!

Glennis sa...

Beautiful flowers Busy Lizzie is always cheerful during the summer, and your background is wonderful, such pretty scenes.