torsdag 3 februari 2011

Vissen, vissen, vissen....


Precis som den här tulpan buketten känner jag mig nu. Inte ofta, som jag blir förkyld, men nu kom visst allt på en gång. Så typiskt, nu när jag kommit i gång med att sy och måla, och ute är det nu på em. solsken och 4-5 plusgrader. Som gjort för en promenad. Jag får nöja mig med promenaden från sängen till köket. I morgon är det en vecka sedan det började, så efter helgen hoppas jag att jag är som den här tulpanen i stället.....Rosig och fräsch!

13 kommentarer:

Anette sa...

Inte kul att vara vissen! Har du testat att byta vatten;-D
Krya på dig! /kram Anette

Gudrun sa...

Så tråkigt och ledsamt.
Hoppas att du får massor av energi och krafter.

Kramar från mig.

Rosor och ruiner sa...

Krya på dig! Inte kul att må dåligt!

Ingela sa...

Hej lilla Bettan!

Urk för att vara sjuk! Bäst att räkna med att det tar en stund att komma tillbaka. Men det gör du säkert, eller hur? Sålänge tillåt dig att gå och skräpa och bli upppassad av sambon. Sygrejorna och målningen är säkert redo när orken anländer. Kram Ingela

LV sa...

Sorry you are not well. Trust by today you are feeling much better. It is so bad here weather wise, I may go insane. The tulip gives me hope. Take care.

Gunilla sa...

Men fy så himla trist att vara sjuk och nu när man behöver all kraft och energi för att skynda på våren.:o)

Hoppas att det går över fort.

Krya på dig

kramen/Gunilla

ormbunke sa...

Du kan iaf glädja dig åt att vissna tulpaner gör sig väldigt bra på bild. Krya på dig. Anita

diane b sa...

Sorry to hear you are not well. get better soon withered tulip.

Evashusotorp sa...

Hoppas du är piggare nu så du kan njuta lite av helgen som kommer.
Kram / Eva

Ölandsvindar sa...

Här har vi stormvarning idag och det tjuter i knutarna.Hoppas att dina baciller ger med sig, så du kan ägna dig åt annat än att snora och hosta.
Kram
Kerstin

Bestemor Drillo sa...

Jeg ønsker deg God Bedring! Ta det nå lungt og ha en så god helg som du kan!
Klem!

lugnet sa...

Tråkigt att höra att du är sjuk, hoppas du piggar på dig snart! Härligt att höra att du är kreativ, syr och målar:) Vilka vackra bilder i ditt förra inlägg, älskar bilden på svanarna!!
Ta hand om Dig!
Kram//Ulrica

Anonym sa...

Krya på dig! Vi har också varit sjuka men nu är det bättre!

Krya på dig!