torsdag 24 juni 2010

Evert Taube - Vals i Furusund

6 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Tack för titten;-)
Ha en riktigt trevlig Midsommar;-)

Ölandsvindar sa...

Evert och midsommar hör ihop. Vilken musikskatt han har gett oss!En riktigt fin midsommar önskar jag dig och din familj.
Kram
Kerstin

Petit Eyekiss sa...

Att jag gillar Evert Taube beror nog lite på att jag växte upp ca 100 m. från Sjösala. Mamma och Astri umgicks på sommrarna.

Anette sa...

Evert Taubes musik är ju sommar. Tillsammans med Tomas Ledins musik. Han är kanske den moderna Taube ;-). Vad spännande att växt upp "mitt i smeten" så att säga!
En riktigt skön midsommar önskar jag dig kära bloggvän! Kram Anette

Ingela sa...

HEJ DU och en riktigt GLAD MIDSOMMAR önskar jag er!

Få se nu om kommentaren fastnar idag eller om jag själv fastnar som jag har gjort de senaste gångerna jag försökt!

Evert är absolut sommar! Kram Ingela

Gunilla sa...

Hoppas att du har haft en riktigt fin midsommar. Här var det en varm och fin kväll men det kom en riktig regnskur på natten så då är ordningen återställd.

Evert Taube är ju svensk sommar.


Ha en fortsatt fin sommarvecka
Kramen/Gunilla