onsdag 29 april 2009

Shopping


Nu när förkylningen börjar ge sig lite, måste jag bege mig till min favorit affär Tygmans och se vad jag kan hitta för ide´er till vår lilla atelje´på landet.

Now that my cold have started giving in, I think I´ll take a trip to my favourite shop, Tygmans.
Maybe I´ll get some nice decorating ideas for the studio at our summer cottage.


Vår prinsessa Viktoria gifter sig nästa sommar med herr Daniel Westling.
Kanske är detta en krona för honom?
Next summer, our princess Victoria gona get married whit Mr Daniel Westling . Perhaps this crown will suit him :-)

3 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Urläcker krona -en sån vill man ha även om man inte är kunglig..Kanske går att smida en ??!! Vi måste till Tygmans nästa gång jag kommer! Krya på dig//Kram

VALKYRIEN sa...

Det så ut til å være en trivelig butikk! Og den kronen så jo litt maskuling ut, så den passer kanskje for Daniel! :)

Takk for visitten! Jo - jeg har en bra kamera, men ikke speilrefleks. Bare et vidunder av kompaktkamera; Olympus SP 560UZ. Det har en bedre innstilling for macro enn de vanlige små kompakt kameraene har. :)

diane b sa...

I like the way you write in two languages. Very clever. Hope you feel better.